perjantai 23. joulukuuta 2011

All I Want For Christmas Is You ...

oon ihan innoissani kun huomenna on joulu :) oon jouluihmisiä.. tykkään antaa lahjoja ja ostella muutenkin kaikkee joulukrääsää. Lähipäivät on mennyt shoppailemassa, koulussa ja glögi iltoja vietellessä :) ja eilen vihdoin se joululoma alko !! Ooon niin helpottonut, ei läksyjä eikä muutakaan stressiä kouluhommista!  oon kaikista kokeistakin päässy läpi paitsi matikasta ei oo viel tietoo muttta seki koe meni aika hyvin :) Saatiin tietää meiän työharjoittelu paikatki ja mä jouduin soilikin päiväkotiin.. se on tullintorilla joten sinänsä paska joka aamu raahata ittensä sinne... no siellä sitten 6 viikkoo toivottavasti lapset on kivoja :p


 kattokaa nyt tota annin söpöä joulukuusta :3
 Rakas sofiia työn uurtaja kouluväsymys iskemässä päälle <3
 joulukynnet kunnossa!
 Vaimo hyvästelty eilen joululomalla, pitkä aika kun ei nähä ku se asuu luopioisissa :( <3 onneks on puhelimet!!

 NEALLA JA MALLALLA on tullut vietetty mone tglögi illat, ihania ihmisiä puss rakastan teitä jos luette tätä nyt <3 i gonna miss you mutta 5.12 keijjut!!


 joulukuusi koristeltu!!

viettäkää rauhallista joulua

love,emmi

1 kommentti:

Nennu kirjoitti...

voi emmi rakas, tottakai luetaan!! <3 ja lue mun blogia jos kirjottelen miten meillä menee!! :) ääää! muista että ne keijut on 5.1 urpo! me rakastetaan sua <33 pusuja<3