torstai 1. joulukuuta 2011

23 päivää jouluun on

heipsan keikkaa, tulin tekeen tylsän postauksen ei mitään ihmeempiä... Viikonloppua odotellessa jonka tuun viettään vivican kanssa :) tänään koin ihanan yllätyksen bussissa! mun kaveri saara tuli samaan bussiin joka asuu qatarissa niin se oli nyt suomessa ja oon viimeks nähnyt sitä 1,5 vuotta sitten !!! OLIN NII ILONEN KUN NÄIN SEN eikä se kertonut että se on suomessa!! ihanaa:)





puhelinkin tuli postiin eilen ja liittymäki aukee varmaankin lähipäivinä :)

love, emmi

4 kommenttia:

ella kirjoitti...

mikä puhelin sul on ny ?? :OOOOO

emmi kirjoitti...

no se samsumki ja sitten ipone mut siinä ei oo viewl liittymä aukessu :D:D:D

Anonyymi kirjoitti...

sori kun vähän hyppää aiheesta, mutta millon värjäsit hiukses tummiks ja miten värjäsit ne että niistä tuli noin kivat? :))

emmi kirjoitti...

Siis värjäsin joskus blondeista ruskeeks parturis mutta sen jälkeen oon laittanut raitoja, on ollut punasta, muStaa ruskeeta ym :D nyt mulla on raitoja :D mut ihan tummanruskeella aina yleensä värjäsin :)